środa, 2 września 2015

Szybki i krótki post z Krakowa!







A więc kochani wiem jak wiele obiecałem w te wakacje, wiem, nie udało się, dlatego teraz przychodzę z szybką notką w której pokażę Wam stylizacje jaką miałem jednego dnia w Krakowie. Co do opisu moich wakacji musicie jeszcze chwile poczekać, bo teraz dużo pracuje, a chce napisać wszystko dokładnie. Dlatego spokojnie dłuższy post pojawi się na dniach. W planach mam jeden post oprócz tego z podsumowaniem z wakacji. Co do moich dalszych wyjazdów to kolejny planuję na 12.09 ;) zdjęcia robiła mi Iga i kilka Olaf (link do bloga Igi http://madameache.blogspot.com/ )











czapka - CHOIES
bluza - H&M 
buty - Adidas superstar
spodnie - H&M
koszulka - H&M
okulary - H&M
plecak - PULL&BEAR

założyłem fanpage zapraszam do lajkowania!!!!



post na szybko, obiecuje już teraz serio serio że dłuższy post pojawi się w przeciągu tygodnia :*

dobranoc <3

snapchat: @blowjive





1 komentarz: