środa, 2 września 2015

BACK TO SCHOOL with CHOIES

Obiecałem kolejny post w przeciągu tygodnia, ale uznałem że teraz będzie dobra pora na dodanie kolejnego BACK TO SCHOOL WITH CHOIES, wiem że szkoła się właśnie zaczęła ale uważam że to odpowiedni moment na taki post, szczególnie że sklep CHOIES ma teraz wyprzedaż z tej okazji! Pokażę Wam kilka zestawów jakie wybrałem dla Was.

Zestaw nr. 1


koszulka - KLIK
spodnie - KLIK
plecak - KLIK 

Zestaw nr. 2




bluza - KLIK
spodnie - KLIK

Zestaw nr. 3


koszulka - KLIK
spodnie - KLIK
buty - KLIK 

To moje 3 zestawy ubrań jakie dla Was przygotowałem ale zachęcam do odwiedzenia strony gdzie znajdziecie jeszcze więcej ubrań z wyprzedaży BACK TO SCHOOL 
zapraszam do odwiedzania : KLIK

prócz tego polecam sklep, jakość ubrań jest b.dobra, przesyłka dochodzi w ok. 10dni roboczych (JEST DARMOWA!!!) wiele razy zamawiałem i się nie zawiodłem.


snapchat: @blowjive




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz