poniedziałek, 31 marca 2014

smutek




Bo pomimo tego jak życie potrafi dac kopa w dupę, trzeba sie podnieść trzeba iść do przodu, nie możemy stać miejscu, nie możemy patrzeć w przeszłość która ciągnie nas na dół, któa sprawia że nasze poczucie humoru nie jest lepsze, wręcz przeciwnie. Więc jeżeli jesteś osobą która każdego wieczoru smuci się, jest jej źle. Myśli o tym co było, co było złe, nie myśl o tym wyłącz się, podnieś głowę do góry, idź do przodu, na przekór całemu złu. Nie można się poddawać, poddanie się i stanie w jednym punkcie to nie wyjście. To zatracenie się w problemie, wkręcenie sobie jeszcze większego smutku. Odnajdź w życiu  coś co daje Ci ogromną przyjemność, co daje promienie słoneczne. Idź za pozytywną myślą, w życiu często może zdażyć się  dołek, ale to nie znaczy że mamy się poddać, każdego sytuacja jest inna, każdy problem jest na inną skalę, ale czemu każdego wieczora, masz siedzieć przy zgaszonym świetle, w słuchawkach ma lecieć smutna muzyka a Tobie ma być źle? Zamiast  robić to, staraj się chociaż poprawiać sobie samopoczucie, włącz muzykę która działa na Ciebie pozytywnie, która włączy  u Ciebie miłe wspomnienia. Piszę wam to, bo sam w życiu siedziałem przez pewien czas w dołku, z którego nie chciałem wychodzić wolałem wieczorem, leżeć, cierpieć na bezsenność, myśleć o jednym. Pojawiła się terapia u psychologa. Tak na prawdę gdyby nie moi przyjaciele siedziałbym w tym dalej, nie wyszedłym, nie widziałbym niczego pozytywnego w życiu. Dlatego też chciałbym was moich czytelników naprowadzić na pozytywne myślenie, bo wiem co mi piszecie, bo wiem jak niektórzy z was są dotykani przez życie, jak to fałszywa przyjaciółka was oszukała, zostawiła, jak to nie dogadujecie się z rodzicami, życie jest zbyt krótkie na to by poświecać je na smutek. Zrób coś co poprawi Ci humor, z dnia na dzień staraj się robić to coraz lepiej i coraz bardziej. Dąż do swoich celów, marzeń, nie zatrzymuj się w jednym punkcie, jeżeli masz przyjaciół zwróć się do nich, pomogą Ci, jeżeli są dobrymi i prawdziwymi przyjaciółmi nie przejdą obok sprawy obojętnie.  Jeżeli okaleczasz się, zostaw to. Wiem jaką ulgę może przynieść draśniecię ostrym narzędziem, wiem jak to jest zatracić się w tym, jak nie widzi się żadnego innego wyjścia tylko sprawienie sobie bólu, ale czy oglądanie potem takiej blizny nie przywraca złych wspomnień? Odstaw to, na prawdę są inne metody na wyżycie się. Kiedy mi jest źle, siadam i piszę, gdzie kolwiek, w notatniku na komputerze, w notatniku na telefonie, wypisuje swoje frystracje, przelewam tam emocje które we mnie siedzą, ponad to sięgam po pomocną dłoń do moich przyjaciół którzy w każdej chwili i każdym momencie są mi w stanie pomóc. Sam wiele razy opisywałem wam jak ja miałem w życiu, ale jak widać wszystko u mnie wporządku uśmiecham się, cieszę się życiem, Ty też możesz tak mieć, musisz tylko chcieć i musisz w to wierzyć.

Wszystko co tutaj napisałem, pisałem tak na prawdę z własnego doświadczenia, z tego co widzę w świecie otaczającym mnie, wiem  jak wiele jest tutaj osób które dotyka jakiś poziom depresji, jakiś poziom smutku. Chciałbym to zmienić w każdym z was, tak, to nie możliwe, bo ja siedze po drugiej stronie komputera, jednak napisałem to właśnie po to żeby włączyć w was jakieś myślenie.  Mam nadzieję że jakaś część z was, coś z tego wyniesie lub przemyśli coś w swoim życiu. Za jakie kolwiek błędy w pisowni,  powtarzanie słów bardzo przepraszam, pisałem tak jak mi szło wszystko w głowie, a wole sobie tak wszystko wypisać, niż co zdanie myśleć jak je napisać bo potem inne myśli mogą mi ucieć, a chce zawsze wypisać wam tutaj jak najwięcej. Co do  braku motywacji w Tobie, polecam książkę Demi Lovato 365 dni, swoją zamówiłem na empik.com za ok. 26zł i moim zdaniem książka jest na prawe świetna, w ciągu dnia często znajduje chwilkę żeby wziąć ją do ręki, otworzyć ją na obojętnie jakiej
stronie i czytać.

To chyba wszystko na dziś, mam nadzieję że notka wam się podoba, że spełniłem wasze oczekiwania i napisałem o czymś innym niż ubrania. Jeżeli chcielibyście abym poruszył inny temat w notce piszcie w komentarzu. Co do notek na ten tydzień pokażę wam paczkę z CHOIES, oraz przygotowuje dla was rozdanie, ale o tym napisze na dniach :*

miłego wieczoru :)

poniedziałek, 24 marca 2014

SHEINSIDE paczka

Hej, dzisiaj dodaję notkę by pokazać wam moje zamówienie z sheinside, tak jak wczensiej juz opisywałem wszystko idzie do 14dni, zapakowane jest wszystko starannie, kontakt ze sklepem nie jest problematyczny, ale przechodzę do pokazania wam ubrań, pierwsza jest bluza:





link do bluzy : KLIK

a teraz pokażę wam koszulke w której jestem wręcz zakochany, jest to long tshirt ideantyczne nosi często Justin i wiele innych osób w Ameryce, często można zobaczyć je jak chłopak ma je na zdjęciach na tumblr.



koszulka : KLIK


wiem że notka krótka ale piszecie mi że chcielibyście je jak najczęsciej więc prosze. Miłego wieczoru :)


niedziela, 23 marca 2014

pierwsza paczka z CHOIES

hej, znowu na wstępie chce was przeprosić za moje rzadkie wchodzenie tutaj, ale ja na prawde mam mało czasu, szkoła, po szkole jestem gdzieś na mieście wracam to nie mam siły na nic. Dzisiaj chce wam opisać paczkę z CHOIES, co do oczekiwania na paczkę, to czekałem na nią 7dni roboczych. Jak dla mnie duży plus, bo paczka leci z tego co mi sie wydaję z hong-kongu i jest u nas po 9dniach licząc z weekendami, co do płatności możemy płacić PAYPAL-em co jest też bardzo wygodne,  dodatkowo robiąc zakupy dostajemy punkty, punkty jakie otrzymujemy są wymienne na pieniądze, więc potem możemy sobie coś kupić. Mając tam konto otrzymujemy również rabaty ja teraz otrzymałem rabat 15% na zakupy, a że z zakupów jestem bardzo zadowolony już jedzie do mnie kolejna paczka. Wszystko ładnie zapakowane najpierw w folie z takim zatrzaskiem i dopiero w koperte foliową.
paczka wygląda tak, moje pierwsze zamówienie to bluza z Riri wyglądająca o tak:
materiał z jakiego jest wykonana jest bardzo dobry, nadruk także a cena jest niska bo tylko 39,34$, co na złotówki wychodzi ok 120zł, pokaże wam teraz jak ja wygladam w tej bluzie, mi osobiście bardzo się podoba i bardzo ją lubie, od razu jak ją dostałem włożyłem ją na siebie.







tak o to wygląda ona na mnie, sam link do bluzy daję wam tutaj: 

od razu chce wam pokazać dwie rzeczy które mnie zainteresowały i chciałbym was zapytać która rzecz jest waszym zdaniem ładniejsza:


1. KLIK
2. KLIK

napiszcie w komentarzu numerek która waszym zdaniem rzecz jest ładniejsza.

ps. Co do rozdania poczekam jeszcze kilka dni i zrobię większe rozdanie jeżeli wszystko się uda, miłego wieczoru i poniedziałku <3




niedziela, 16 marca 2014

fake friends

Hej misie, mam juz kompa, nareszcie, ktory jest sprawny nie ma popękanej matrycy i normalnie można na nim działać. Więc tak dzisiaj chciałem napisac dla was notkę tematyczną na temat fałszywych przyjaźni/znajomości. W przyszłym tygodniu będzie notka z choies bo czekam na paczkę od nich i coś dla was napisze :* Przy okazji znowu chce się was poradzić z którą rzecz wybrać. No to tak w skrócie a teraz zmierzamy do setna całej tej notki, a więc co do takich fałszywych znajomości, miałem z nimi styczność, spotykałem takowe na swojej drodze, najwięcej takich internetowych pojawiało sie ok. 2 lata temu, jak poznałem Madzie, Madzia była popularna na photoblogu, wtedy ten cały fejm internetowy nie był tak rozwinięty i nie było tak dużo popularnych osób w internecie. Ludzie nadużywali to że znałem Magdę, potrafili pisać ze mną dniami, gadać na skype, przez telefon, zdobywali moje zaufanie, wszystko toczyło się fajnie, aż na końcu wychodziło że tak na prawdę chcieli żebym był ich "przepustką" do znajomości z Magda, oczywiście nie udawało im się to i tak. Po czasie bardziej byłem wyczulony ograniczyłem takie nowe znajomości internetowe bo większość sie tak kończyła, chociaż nie mogę narzekać, bo niektóre osoby poznane przeze mnie w internecie są ze mną do teraz. W życiu codziennym też napotykałem takie osoby, które potrafiły spotkać się tylko po to by gadać o asku, lajkach itd. Na tą chwilę mam tutaj na miejscu w Łodzi cudownych przyjaciół których w żadnym nawet najmniejszym stopniu nie intetesuje to ile lajków mam na asku, czy ile osób obserwuje mnie na fb. Mam nadzieję że będziemy trzymać się już zawsze. Chcę też napisać że trzymam kciuki za każdą osobę która nie ma przyjaciół, która pisze mi to na asku, w mailach czy gdziekolwiek, wiedz że jeżeli jesteś taką osobą i czytasz tą notkę trzymam za Ciebie mocno kciuki i wierze że spotkasz kogoś niesamowitego na swojej drodze :)
Wiem za wiele się w tej notcę nie rozpisałem ale chciałem też już co kolwiek dla was napisać żeby nie było że was zaniedbuję, niedługo tak jak już pisałem pojawi się notka o choies, bo będę miał stamtąd paczkę oraz będzie notka o sheinside bo też czekam na paczkę od nich.

teraz mam prośbę do was abyście pomogli mi z wyborem bluzy :*


wejdz w link zobacz ktora ładniejsza i napisz w komentarzu numerek

2. KLIK


"be young, be dope, be proud like an American..."

czwartek, 13 marca 2014

Propozycje CHOIES część 2

Przperaszam was że tak mało pisze ale przez praktyki prawie w ogole nie mam czasu, wracam do domu albo jade na troche do centrum a potem spać, dlatego jakieś głebokiej i długiej notki dzisiaj nie będzie, przychodze do was z propozycjami ubrań z choies, skompletuje kilka ubrań w jedną całość, zestaw dla dziewczyny i dla chłopaka a na sam koniec poporoszę was o pomoc w wyborze ubrania dla siebie :*


koszulka - http://www.choies.com/product/white-shine-bright-like-a-diamond-pattern-t-shirt
spodenki - http://www.choies.com/product/distressing-denim-short


koszulka - http://www.choies.com/product/black-unisex-t-shirt-with-rose-print
 spodenki - http://www.choies.com/product/black-unisex-shorts-with-star-embroidery

teraz chciałbym żebyście pomogli mi w wyborze
napisz numerek którą wybrać:
1.  KLIK
2. KLIK

wiem że notka bardzo krótka ale przepraszam to wszystko przez te praktyki, ale jak je skoncze już normalnie wracam do odpowiadania na asku i pisaniu dla was tutaj, w weekend prawdopodobnie będę miał już nowy sprawny komputer więc tez wszystko będę miał ułatwione. Miłego wieczora i do weekendu misie <3



http://spodenki - 

środa, 5 marca 2014

paczka od sheinside

Hej misie, na wstępie chce was przeprosić za to że nie pisze, ale zacząłem praktyki, wracając z nich nie mam już na nic siły. Dzisiaj przychodzę do was z paczką od sheinside, co do samej przesyłki jest ona szybka na swoją czekałem 1,5 tyg. Paczkę można śledzić na stronie, pokazuje w jakim mieście się znajduje o której godzinie się w danym mieście znalazła itd. Zamówiłem kurtkę, powiem wam że jest wygodna, spakowana była porządnie i ładnie, bo w folie i dopiero potem w folie do przesyłki. Pokażę wam zdjęcia w niej i link. Pytacie mnie także ile kosztuje przesyłka z sheinside, a więc jest darmowa. A wydaje mi sie że czekanie na paczkę od tygodnia do dwóch to nie dużo i wybranie darmowej przesyłki jest spoko opcją :)




link do kurtki : KLIK

moja jest inna tylko w tym że ma wyciągniete sciągacze :)

co do kolejnej notki mam nadzieję że jutro/pojutrze się pojawi, znajdę trochę czasu między praktykami a snem i coś dla was napisze. Tym czasem dobranoc i zapraszam na zakupy na stronie sheinside.com :*

http://


poniedziałek, 3 marca 2014

CHOIES

Znalazłem ostatnio na necie sklep http://www.choies.com i w dzisiejszej notce chciałbym wam trochę opowiedzieć o sklepie i pokazać ubrania które mi się spodobały. Strona jest w języku angielskim ale poruszanie się po niej nie sprawia żadnego problemu, oprócz ubrań możecie znaleźć tam akcesoria, od łancuchów, po okulary, kosmetyki, doczepy i skarpetki. Ceny podawane są w dolarach, funtach brytyjskich i euro. Płatność odbywa sie przez PAYPAL i powiem wam że jest to wygodne, bo macie tam konto, doładowujecie sobie je i możecie robić zakupy na choies, jak i na innych stronach. Przesyłka jest darmowa i idzie do naszych domów ok. 15-20 dni, ale jest opcja express płacimy 15$ i przesyłka jest u nas od 4 do 7 dni. W dalszej części notki pokaże wam ubrania które mi się spodobały.

spodenki
cena: 48,42$

bluza
cena: 39,34$

bluza
cena: 39,34$

bluza
cena: 31,38$

koszulka
cena: 17,59$

to w sumie takie rzeczy które podobają mi się najbardziej, zapraszam was do obejrzenia innych produktów w sklepie :)

i zapraszam na notkę tematyczną jutro

KLIKNIJ W BANER, ZOSTANIESZ PRZENIESIONY NA STRONE.






niedziela, 2 marca 2014

Tolerancja

Tolerancja, chcieliście żebym poruszył ten temat tak wiec to zrobię, czy dla mnie jest, jak sie na nią zapatruje itd. Zacznijmy od tego czy jestem tolerancyjny, otóż tak jestem i tutaj wcale nie chodzi tylko o tolerancje pod względem orientacji, ale i o tolerancje pod względem pieniędzy, ubioru czy muzyki. Co do tolerancji orientacji toleruje to w 100% moim zdaniem każdy może być taka osoba jaka chce nikt inny nie może zabronić temu komuś bycia sobą! żyjemy w kraju wolnym. Podejrzewam ze gdyby nie to ze w naszym społeczeństwie żyją starsze osoby które były uczone ze homoseksualizm czy biseksualizm jest zły to wszystko wyglądałaby inaczej. Tak samo nie rozumiem oceniania człowieka po wyglądzie. Jak mozna w ogole ocenić człowieka po tym jak sie ubiera? To chore. Co do muzyki, czemu ludzie sa wyśmiewani z tego jakiej muzyki słuchają? Nie wiem, nie potrafie tego zrozumieć nie widze w tym zadnego celu. Justina Biebera ciska tyle osob ze jest pedałem, ludzi którzy słuchają go tez trafiają na wyzwiska czy wyśmianie, a ten człowiek osiąga wiecej niz te osoby, moze to zazdrość. Ludzie ogarnijcie sie i dajcie innym zyc tak jak chca, czy to mając w sluchawkach Miley, czy Justina, Rihanne, czy kogo tam sobie chce. Wam zycia nikt nie układa wiec nie komentujcie tego jak zyje ktos inny. Ktos jest gejem, lesbijka dobrze niech sobie bedzie to jest jest sprawa. To nie ty zyjesz w związku z ta sama płcią i nikt Ci nie każe tak żyć. Kolejny temat ktory poruszacie czesto u mnie na asku to zakupy w odzieży używanej, lumpie, second handzie, nazwijcie sobie to jak chcecie. Jedni pisza ze ojejku Szymon kupujesz w lumpie, ja tez ale nie mowie o tym nikomu bo mnie wyśmieją. A co tu jest tak na prawde do wyśmiewania? Przeciez zakupy tam to nic złego, a mozna dostać czesto nawet lepsze ciuchy niz w sieciowkach i to za grosze. Piszecie ze o biedak kupuje w lumpie nie ma kasy. Kurwa a co to jest w ogole za stwierdzenie ze tylko biedni tam kupują? Nie chwale sie tutaj teraz pieniędzmi ani niczym, ale jestem w stanie robic zakupy tylko w sieciowkach jednak nie chce, wiem ze tam moge kupic sobie cos lepszego i tanszego dzieki czemu sobie nawet zaoszczędzenie zeby nie wiem kupic sobie potem ta paczke szlugow, czy miec na wyjście do klubu. Oczywiscie w sieciowkach tez kupuje nie ograniczam sie tylko do lumpow, jednak jak mam czas a jestem na miescie to zawsze wejdę zobaczyc czy czegos ciekawego nie ma. Z całego tego wpisu wniosek jest taki: żyj swoim życiem, nikomu życia nie układaj, toleruj zachowania czy zycie kogos innego, bo sam zapewne nie lubisz gdy ktos krytykuje Ciebie albo mowi Ci co masz robic. 

Nom to na tyle dzisiaj, jak macie jakies pomysły na notkę to piszcie w komentarzach. Niedługo przyjdzie do mnie paczka z sheinside to wtedy cała notkę poświęce na paczke :) 

Co do dzisiejszego dnia było fajnie spotkałem sie z Kuba, Madzia, Dominikiem i Daga