środa, 23 lipca 2014

SWITZERLAND (dużo zdjęć)


Witam was moi kochani, wszedłem, jestem żyje. Wiem długooo, dobra bardzo długo mnie tutaj nie było ale serio wolałem już przyjść do was z czymś gotowym niż czym zrobionym na odwal się. Jestem w Szwajcarii z Magdą u jej mamy, jesteśmy tu już 4 dzień i pomimo tego że jeszcze wiele nie widziałem to jest tutaj pięknie. W tej notce pokaże wam zdjęcia sesyjne jakie robiliśmy wczoraj z Magda natomiast w dalszych notkach pokażę wam resztę zdjęć robionych w miejscach w których jestem. Aż nie chce się stąd wyjeżdżać. Dobra przechodzę do pokazywania zdjęć. Jutro gdzieś jedziemy, w sobotę odwiedzamy Włochy więc będzie na prawdę dużo zdjęć bo robię je w każdym możliwym miejscu.





















to tyle mam nadzieję że nie macie mi tak bardzo za złe tej dłuuugiej nieobecności, obiecuję poprawę. Teraz idę z Magdą posiedzieć z jej mamą a później może jakieś tiny? Zobaczymy, wbijajcie na aska tam będziemy pisać wam wszystko na bieżąco. :)

niedługo następna notka ze zdjęciami, oraz z tym co dalej będę robić w wakacje.

piosenka dnia:


13 komentarzy:

  1. boze najwspanialszy:*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze naprawdę świetne zdjęcia :)
    sama bym Cię chciała na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia po fotografiach twoich i Madzi widać jak tam pięknie,zazdroszczę i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szymi !!! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu jaka piękna notka oby tak dalej ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny efekt na pierwszym zdjęciu, można wiedzieć jak go zrobiłeś?


    http://dzejkoob.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieelki powrót, hehe xd
    Cudowne zdjęcie c:

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zdjęcia :)

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :)) świetne zdjęcia :P co powiesz na wspólną obserwację ? jeśli możesz odpisz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsze zdjęcie dobre :>

    www.natalia-kowal.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd masz tą torbę? Jest świetna :))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń