niedziela, 22 czerwca 2014

Kłótnie



Aby przedstawić wam dokładną definicje słowa kłótnia zajrzę trochę do internetu, kłótnia jest to konflikt między dwiema różnymi osobami, mający swoje źródło w różnicy poglądów i niemożliwości dojścia do kompromisu. Dzisiaj chce napisać o tym notkę, ale nie chce pisać o takich kłótniach z wrogami, tylko o takich z najbliższymi, z rodziną czy przyjaciółmi. Jak ja zapatruje się na kłótnie? Nie lubię ich, jednak czasami są potrzebne dla takiego nawet i polepszenia relacji, podczas kłótni można powiedzieć sobie wiele rzeczy jakie nam nie pasują u kogoś, bądź jakie komuś u nas nie pasują, przez co wiemy co w sobie możemy zmienić, nad jakimi wadami musimy popracować. Nie lubię sprzeczek ze względu na taki wysoki skok emocji przez co mówimy o parę słów za dużo których potem żałujemy. Oczywiście najlepiej żeby ich nie było, jednak niestety są one czasem nie uniknione. Ile razy np pokłóciliście się z rodzicami, bo was o coś poprosili a wy o tym zapomnieliście, ja tak mam często, przez co robi się nie fajna atmosfera, właśnie od 2 dni wyrzucam worek śmieci z ubraniami, muszę to w końcu zrobić. Jednak powiem wam że najbardziej na świecie nie lubię kłócić się z przyjaciółmi, tak mocno ich kocham, tak bardzo są dla mnie ważni że nie lubię tego strasznie, sprzeczek, niepotrzebnej czasami wymiany zdań, a przede wszystkim tej nie miłej atmosfery, to milczenie, to jest jedna z tych rzeczy która powoduje u mnie mega smutek. Kiedy się tak pokłócę z którymś z moich przyjaciół to nie ważne ile powiedziałem, jak bardzo jesteśmy na siebie źli, to mam ochotę jechać do nich pod dom i tak mocno się przytulić i przeprosić. A czym dla was jest kłótnia? Jak sobie z nią radzicie? Lubicie się kłócić?


Co do jutrzejszej notki, może macie jakiś pomysł jeżeli tak piszcie w kom na dole, lub na ask.fm :)


Miłej niedzieli :*



2 komentarze:

  1. bardzo fajna notka:) krótka zwięzła i na temat:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak na przyszlosc Szymi! "Nie" z przymiotnikami piszemy razem :)

    OdpowiedzUsuń