niedziela, 25 maja 2014

skull makeup

Hej, na wstępie znowu chce was przeprosić za nie dodanie obiecanej notki, ale nie miałem na nią czasu, w piątek pojechałem do Izy byłem tam z Magda i Dominikiem, potem Magda pojechała do mnie na noc, rano wstaliśmy posprzątaliśmy oczywiście ja sierotka nie zakręciłem wody hahaha i zalałem kuchnie woda prawie po kostki XDDD ale dobra sytuacja uratowana, wieczorem pojechaliśmy ja, Magda, Iza, Dominik i Kipka do Madzi na grilla było fajnie tylko szkoda że Kipka z Dominikiem musieli tak szybko wracać. No i informacja że notka która miałabyć dodana o choies bedzie jutro, dzisiaj chce wam się pochwalić zdjęciami na których byłem z Magda jestem mega nimi podjarany bo te zdjęcia nie są takie jak zawsze. Zdjęcia robiliśmy u Magdy w okolicy jej domku. Przechodząc do setna oto one:









kocham <3

to tyle, miłego wieczoru, ja ide uczyc sie historii, ale jutro tutaj wracam z notką o paczce z CHOIES :)

5 komentarzy:

  1. jeju swietne zdjecia :) zwracaja na siebie uwage! sam sie malowales czy madzia ci pomagala? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super, Szymi :)
    najlepsze Twoje zdjęcia!!!!!!!! jaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie przecudowne, wow!

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń