wtorek, 13 maja 2014

Kogo lubie?

Hej wam wszystkim, piszecie kiedy dodam notkę więc mam chwilę czasu i piszę coś dla was. Dzisiejszą notką odbiegnę trochę od ubrań, paczek itp. chce wam pokazać i opowiedzieć o osobach które lubię czy cenie. Przedstawię wam osoby jedną z polski oraz jedną z zagranicy.  Zaczniemy od polski, mam swoja ulubioną polską blogerkę modową, które bardzo sobie cenię śledzę je na różnych portalach, czytam ich blogi. Pierwszą osoba jest Julia Kuczyńska zwana Maffashion, jest niesamowicie piękna, styl jej ubioru nazywany jest przez zwykły, a w jakiś sposób jest on niezwykły. Historia jej bloga jest w sumie ciekawa nie szukała ona wielkiej popularności, jej pierwsze wpisy były przeglądane tylko przez nią, rodzina czy znajomi nie wiedzili o jej blogu, jak sama przyznała na początku ukrywała się z tym trochę zdjęcia robiła na balkonie i w miejscach gdzie nikt jej nie widział, do tej pory krępuje się pozowania chociażby na ściance, gdzie fotorepoterzy robią jej zdjęcia. Maff generalnie imponuje mi swoją smaodzielnością, tym że nikogo nie udaje jest sobą i robi to co lubi, dąży do swoich celów, otworzyła własną markę odzieżową staff by maff. Mówiąc szczerze w jakimś stopniu jest ona taką inspiracją, pomimo tego że jest kobietą. Jeżeli nie znasz bloga Maff zajrzyj może jej osoba także Cię zainteresuje: http://madamejulietta.blogspot.com/


Kolejną osobą którą chce opisać jest osoba której każdy albo przynajmniej większość osób się pewnie tutaj spodziewa. Tak, jeżeli pomyślałeś o Lanie Del Rey, to jest to ona. Kobieta którą kocham nad życie, jest artystką inną niż wszystkie, nie weszła w komercję, tworzy to co lubi, za co ją bardzo cenie, kocha swoich fanów nad życie, będąc na koncercie podejrzewam że wolałaby nawet spędzić z nami wszystkimi czas, porozmawiać chwilę z każdym a nie śpiewać, jej piękno, kobiecość jest niesamowita. Jedni uważają ją za gruba a ja uważam że jej ciało i budowa jej ciała jest bardzo seksowna jak i kobieca, taka już jest najważniejsze że jej to odpowiada. Coś co dodatkowo zaczeło mi się w niej podobać to era Ultraviolence, wiele z was pewnie zauważyło że era Born To Die była inna, na okładce BTD nie była że tak powiem do siebie podobna, okładka do płyty Ultraviolence jest zwykła pokazuje ją tak jakby naturalną, ogólnie ta era pokazuje właśnie Lane tą prostote. Dla porównania okładki z ery BTD i Ultraviolence


jestem mega podjarany tym jaką płytę przygotowuje. Kim jest dla mnie Lana? Idolką, takim małym wsparciem poprzez muzykę, natchnieniem, często pisząc coś na blogu w tle leci Lana, jadąc autobusem też jest włączona, jej muzyka mi się nie nudzi, słuchając któryś raz z kolei np. Video Games czuję się jak wtedy gdy słyszałem ją pierwszy raz, motylki w brzuchu, takie odpłynięcie, lekkie ciarki i uśmiech. Oczywiście nie myślcie sobie że tylko Lana u mnie gości, nie, słucham innych, jednak jej muzyka trafia do mnie najlepiej, w momencie kiedy jestem wesoły, kiedy jestem smutny, kiedy jestem taki zmieszany, jej piosenki dopasowują się do mojego nastroju.

Dobra w sumie to tyle, taka mała krótka notka wymyślona na spontanie w sumie, mam jeszcze pomysł aby dać wam notkę jak wszystko tutaj tworzę, jak przebiega praca nad notką, zdjęciami do wpisu itd jeżeli jesteście zainteresowani taką notka napiszcie mi to w komentarzu :)

na koniec macie jakieś tam selfie które znalazłem na pulpicie i stwierdziłem że wam dodam, dobra musze lecieć juz, bo nie byłem dziś w szkole więc musze ogarnąć mieszkanie i jechać ogarnąć prezent dla Kipki która ma jutro urodziny 


miłego dnia wam życzę i zapraszam was do śledzenia mnie na portalach do których linki macie po prawej stornie mojego bloga.

ps. pomożecie w wyborze?

1 czy 2?
piszcie w komentarzach.

http://bit.ly/1jccFf8
http://bit.ly/1jccHn0

mam nadzieję że na dniach uda mi się napisać dla was jakąś notkę :*





13 komentarzy:

  1. 1 przy okazji to fajny ten Twoj blog.gratulacje i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 przy okazji to świetny blog,gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 przy okazji świetny blog,gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka nr 1. Lana pewne nawet nie wie jakiego ma wspaniałego fana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,chociaz pewnie w obu wygladalbys dobrze:) tez uwielbiam Lane, cudowna kobieta😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post. A co do koszulki to chyba wybrałabym 1 :)
    Zapraszam do siebie. Bardzo proszę o kliknięcie w linki i zostawienie komentarza :) :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie lepsza jest 1.
    Uwielbiam tego typu notkę, chociaz jakiej byś nie napisał i tak by była świetna! ;)

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna notka czekam na nastepna :) i 1

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka nr 1 pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka nr 1 super post :))

    OdpowiedzUsuń