wtorek, 27 maja 2014

fuckin' problems



Hej, dodaje wam szybko notke, bo jest u mnie burza i nie wiem czy zaraz mi sie nie wyłączy internet, chce wam pokazać paczkę jaką dostałem od choies, jest to kurtka i snapback, powiem wam że jestem z nich zadowolony tak jak ogólnie z choies bo ubrania są na prawde wysokiej jakości i nie są wykonane "tandetnie".









kurtka: KLIK
czapka (niestety nie ma jej już na sklepie, ale jest wiele innych): KLIK

mam nadzieje że zdjęcia wam się podobają, wiem że czekaliście aż je wstawię, bo pisaliście mi to na asku.
Muszę już iść bo zaraz może mi wywalić neta i nwm kiedy mi potem go włączą

MIŁEGO WIECZORU :*:*:*


mam jeszcze do was prośbę możecie lajknąć to zdj? 

4 komentarze:

  1. SUPER ZDJĘCIA :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szymon masz świetnego bloga i wgl jesteś świetny *.*

    http://ewelina-kopec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń