piątek, 18 kwietnia 2014

photoshoot + paczka z sheinside cz.1

Cześć, witam, dzień dobry, tak wiem notka miała być wczoraj, tak wam obiecywałem ale nie miałem kiedy jej napisac poza tym nie wszystkie zdjęcia z sesji były jeszcze gotowe itd itd. jednak dzisiaj już coś tam dla was mam i wam to pokażę. Na zdjęciach byłem w środę z Agnieszką Kwiatkowską tutaj macie link do jej fanpage'a na którego doda pewnie jakieś zdjęcia z sesji ze mną: KLIK . Podzieliłem sobie tą notke na dwie, ponieważ na sesji nie miałem wszystkich ubrań jakie były w paczcę, zaprezentuje wam teraz zdjęcia












bluza bordowo szara pod jeansową kurtką: KLIK
bluza MSBHV: KLIK
kurtka jeansowa: KLIK

resztę ubrań pokażę wam w następnej notce która będzie na dniach :)

mam jeszcze do was sprawę w kwestii rozdania w sklepie TRILL DOPE
konkurs zostanie przedłużony ponieważ dużo osób napisało tylko swojego maila w komentarzu nie spełniając wszystkich warunków rozdania
dlatego wchodzimy tutaj: KLIK
spełniamy wszystkie wymogi rozdania i działamy.
CO DO SPRZEDAŻY sprzedaż rusza juz w przyszłym tygodniu :)))
co do wzorów z Lady Gagą, THE VAMPS, 5SOS pojawią się one na dniach :)

miłego dnia <3

6 komentarzy:

  1. świetny post :>

    www.littlefreckled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Nudzisz się? Jeśli tak to zapraszam na czat GG, gdzie miło spędzisz czas. Wystarczy na numer GG <<<<<<37841898>>>>> wysłać wiadomość o treści /join potem postępuj według instrukcji i jesteś już na czacie:). To proste! Serdecznie Zapraszamy:) Wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,super zdjecia!:)
    mrs-yurippe.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak po miesiącu odkryć tę notkę, haha x

    OdpowiedzUsuń