niedziela, 6 kwietnia 2014

JORDRIMS

Hej, w dzisiejszej notce chce wam pokazać bluzę od JORDRIMS o którą pytaliście mnie na asku jak i na instagramie, wzorów na stronie jest kilka, na bluzę czeka się ok 4dni przysyłana jest ona do nas kurierem, stronę polecam, kontakt łatwy, odpowiedź otrzymujemy szybko i płacimy przelewem. Tutaj macie link do fanpage'a: KLIK . Pokażę wam teraz jaką ja wybrałem bluzę dla siebie:








A co u mnie? Miałem właśnie od środy rekolekcje więc sobie trochę odpocząłem, a Wy mieliście już rekolekcje? Wczoraj fajny dzień bo cały dzień byliśmy sobie na działce u Kipki, a u Was jak tam weekend?

mogę mieć do was prośbę? Chciałbym żebyście weszli w te link:

to tyle na dzisiaj, ale mam już dla was przygotowaną notkę na jutro, więc do jutra i miłego po południa :)

4 komentarze:

  1. Świetne zdjecia. Ja niestety miała już rekolekcje 3 tygodnie temu. ://

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dawno miałam rekolekcje, eh
    Świetna bluza, weszłam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pytanie, gdzie kupiłeś te piękne spodnie, bardzo mi się podobają a nie wiem gdzie takie spotkac... ://

    OdpowiedzUsuń