niedziela, 2 marca 2014

Tolerancja

Tolerancja, chcieliście żebym poruszył ten temat tak wiec to zrobię, czy dla mnie jest, jak sie na nią zapatruje itd. Zacznijmy od tego czy jestem tolerancyjny, otóż tak jestem i tutaj wcale nie chodzi tylko o tolerancje pod względem orientacji, ale i o tolerancje pod względem pieniędzy, ubioru czy muzyki. Co do tolerancji orientacji toleruje to w 100% moim zdaniem każdy może być taka osoba jaka chce nikt inny nie może zabronić temu komuś bycia sobą! żyjemy w kraju wolnym. Podejrzewam ze gdyby nie to ze w naszym społeczeństwie żyją starsze osoby które były uczone ze homoseksualizm czy biseksualizm jest zły to wszystko wyglądałaby inaczej. Tak samo nie rozumiem oceniania człowieka po wyglądzie. Jak mozna w ogole ocenić człowieka po tym jak sie ubiera? To chore. Co do muzyki, czemu ludzie sa wyśmiewani z tego jakiej muzyki słuchają? Nie wiem, nie potrafie tego zrozumieć nie widze w tym zadnego celu. Justina Biebera ciska tyle osob ze jest pedałem, ludzi którzy słuchają go tez trafiają na wyzwiska czy wyśmianie, a ten człowiek osiąga wiecej niz te osoby, moze to zazdrość. Ludzie ogarnijcie sie i dajcie innym zyc tak jak chca, czy to mając w sluchawkach Miley, czy Justina, Rihanne, czy kogo tam sobie chce. Wam zycia nikt nie układa wiec nie komentujcie tego jak zyje ktos inny. Ktos jest gejem, lesbijka dobrze niech sobie bedzie to jest jest sprawa. To nie ty zyjesz w związku z ta sama płcią i nikt Ci nie każe tak żyć. Kolejny temat ktory poruszacie czesto u mnie na asku to zakupy w odzieży używanej, lumpie, second handzie, nazwijcie sobie to jak chcecie. Jedni pisza ze ojejku Szymon kupujesz w lumpie, ja tez ale nie mowie o tym nikomu bo mnie wyśmieją. A co tu jest tak na prawde do wyśmiewania? Przeciez zakupy tam to nic złego, a mozna dostać czesto nawet lepsze ciuchy niz w sieciowkach i to za grosze. Piszecie ze o biedak kupuje w lumpie nie ma kasy. Kurwa a co to jest w ogole za stwierdzenie ze tylko biedni tam kupują? Nie chwale sie tutaj teraz pieniędzmi ani niczym, ale jestem w stanie robic zakupy tylko w sieciowkach jednak nie chce, wiem ze tam moge kupic sobie cos lepszego i tanszego dzieki czemu sobie nawet zaoszczędzenie zeby nie wiem kupic sobie potem ta paczke szlugow, czy miec na wyjście do klubu. Oczywiscie w sieciowkach tez kupuje nie ograniczam sie tylko do lumpow, jednak jak mam czas a jestem na miescie to zawsze wejdę zobaczyc czy czegos ciekawego nie ma. Z całego tego wpisu wniosek jest taki: żyj swoim życiem, nikomu życia nie układaj, toleruj zachowania czy zycie kogos innego, bo sam zapewne nie lubisz gdy ktos krytykuje Ciebie albo mowi Ci co masz robic. 

Nom to na tyle dzisiaj, jak macie jakies pomysły na notkę to piszcie w komentarzach. Niedługo przyjdzie do mnie paczka z sheinside to wtedy cała notkę poświęce na paczke :) 

Co do dzisiejszego dnia było fajnie spotkałem sie z Kuba, Madzia, Dominikiem i Daga




6 komentarzy:

  1. Szymi sliczne <3<3 Tez czasami kupuje w lumpie i to sa super rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś jednym z niewielu "fejmów" którzy mają coś ciekawego do powiedzenia poza " kurwa, ja pierdole, ale jestem zajebisty/ta"
    serio szacun za to
    nie zmieniaj się, bo jesteś wspaniały taki jaki jesteś, a jesteś sobą
    stwierdziłam teraz że skoro dużo ludzi szanuje i lubi ciebie,prawdziwego ciebie, to czemu ja mam nie być sobą ? zainspirowałeś mnie do tego aby iść i wykrzyczeć światu że nie będę się zmieniać bo coś im we mnie nie pasuje. nie przestanę słuchać justina biebera, bo dużo ludzi go hejtuje myśląc że będą przez to fajniejsi ups nie są. było by o wiele prościej gdyby każdy był w 100 % sobą i nie udawał kogoś kim nie jest. ja dążę żeby stać sie taką osobą i twoja notka przekonała mnie w tym że robie dobrze ( bez podtekstów proszę XD )
    twój wpis pomimo że jest napisany prostym językiem to jest bardzo mądry i mam nadzieje że trafi do ludzi których bardziej interesuje życie innych niż swoje.
    ogólnie to trafiłam na twojego bloga przez bloga pazi ( możesz jej podziękować za reklamę XD ) i nie żałuje ani jednej spędzonej tu minuty.
    rozpisałam się jak jakaś idiotka a ty i tak pewnie tego nie przeczytasz ale chciałam żebyś znał moją opinię a napisanie zwykłego "super" jakoś mi nie odpowiada
    czekam na nowy wpis C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba pierwszy tego typu komentarz który spowodował że zrobiło mi sie tak ciepło na sercu, dziekuje za niego i trzymam kciuki w byciu sobą <3

      Usuń
  3. Notka jak najbardziej w porządku,pisałeś o tym że często też kupujesz w sieciówkach jak i w lumpeksie.Wiele ludzi wstydzi się wchodzić nawet do lumpeksu a przecież tam też można coś znaleźć z sieciówek w stylu adidas,nike czy H&M.Temat jak najbardziej na czasie,jak coś 'nowego' zakupisz to się pochwal,bo może to innych skłoni do chodzenia do lumpeksów.A skoro mówiłeś o tolerancji,to mogłeś wspomnieć o rasizmie ale to juz drobny szczegół.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś kochany, nie zmieniaj się :*
    modna-garderoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz 100% rację. Przeczytałam każde słowo, notka jest po prostu świetna. Uważam że liczy się charakter a nie płeć. Liczy się jaka osoba jest w środku. Uwielbiam Cię za to że potrafisz to wszystko zauważyć, nikogo nie poniżasz, mówisz prawdę, nie wstydzisz się jej, jesteś przy tym sobą, co jest najważniejsze.
    Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń