poniedziałek, 24 marca 2014

SHEINSIDE paczka

Hej, dzisiaj dodaję notkę by pokazać wam moje zamówienie z sheinside, tak jak wczensiej juz opisywałem wszystko idzie do 14dni, zapakowane jest wszystko starannie, kontakt ze sklepem nie jest problematyczny, ale przechodzę do pokazania wam ubrań, pierwsza jest bluza:





link do bluzy : KLIK

a teraz pokażę wam koszulke w której jestem wręcz zakochany, jest to long tshirt ideantyczne nosi często Justin i wiele innych osób w Ameryce, często można zobaczyć je jak chłopak ma je na zdjęciach na tumblr.



koszulka : KLIK


wiem że notka krótka ale piszecie mi że chcielibyście je jak najczęsciej więc prosze. Miłego wieczoru :)


5 komentarzy:

  1. Szymonek jesteś świetny :*
    Ubranka są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak bylo z przesylka? duzo kosztowala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele razy poruszane to było, że jest darmowa przesyłka!!!! możesz oczywiście zapłacić za szybszą

      Usuń
  3. Świetne rzeczy! Mi bardziej spodobała sie bluza. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń