czwartek, 27 lutego 2014

zakupy

Przepraszam że nie pisałem nic wczoraj, ale nie miałem całej notki i nie chciałem dodawać niedokończonej, napisałem ją dzisiaj do końca w autobusie. Jednak jak wracałem do domu, byłem w centrum z Dagą i Dominikiem, no i kupiłem sobie 3 rzeczy, tak więc notkę która miała być dzisiaj zostanie dodana jutro, teraz pokażę wam co, gdzie i za ile kupiłem.




kupiłem sobie zwykły szary bezrękawnik taki jak rok temu, bo mój zginął i był trochę za duży, a chciałem jakiś do kurtki jeansowej
bezrękawnik H&M 59,99zł
kurtka second hand 27,99zł

skarpetki camo i paski
H&M 14,99zł


plecak z siatki
PULL&BEAR 69,99zł

to tyle w sumie, rozglądam się teraz za jakimiś spodniami ale jakoś nie mogę się zdecydować jakie kupić, na jutro notkę mam dla was przygotowaną a wkrótce notka z paczką od SHEINSIDE bo już została do mnie wysłana :)

oraz jeżeli jest tutaj ktoś z Łodzi i będzie jutro na urodzinach Justina Biebera w multikinie to ja też tam będę jak ktoś chciałby podejść pogadać czy coś to zapraszam :*

miłego wieczoru i do jutra.



5 komentarzy:

  1. Szymon mam jedną uwagę do Twojego bloga :) Zwracaj uwagę na literówki, tak jak w tej teraz "nie chciałem dodawać niedokończoną"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym oczywiście mi się bardzo podoba blog :)

      Usuń
  2. Fajne :333 szkoda ze nie mieszkam w Łodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie chodzisz do second handu ?

    OdpowiedzUsuń