czwartek, 20 lutego 2014

paczka DEEZEE + photoshoot

Cześć, przepraszam was że nie było wczoraj notki, ale zdjęcia dostałem późno, potem musiałem je jeszcze przerobić i to wszystko trwało tyle, że później nie chciało mi się już bawić we wpis. Lecz dzisiaj jestem i dodaje, chcę wam opowiedzieć coś o moim ostatnim zamówieniu z DEEZEE.pl bardzo spodobały mi się ONESIE, jest to taki "kombinezon" dresowy, bluza połączona ze spodniami, tam znalazłem to w cenie która mi odpowiadała i zamówiłem :) model kombinezonu jaki zamówiłem jest w cenie 109,00zł jest to moim zdaniem niska cena. Na wstępie chce wam powiedzieć że przesyłka idzie bardzo szybko bo zamówienie złozyłem w poniedziałek a w środę o 9 rano paczka już u mnie była, wybrałem opcje przesyłki kurierem (do wyboru jest jeszcze paczkomat). Paczka była starannie i ładnie spakowana.

z kombinezonu jestem bardzo zadowolony, jest wygodny i powiem wam szczerze że jak go wczoraj pierwszy raz założyłem to już nie chciałem go sciągać. Materiał z jakiego jest wykonany jest b. dobrej jakości. Pokażę wam teraz zdjęcia w nim:








tak prezentuje się on na mnie, na stronie jest wiele wzorów jak i kolorów, dam wam link do tego którego zamówiłem ja: http://deezee.pl/ubrania/onesie/onesie_plain_fun_black_onesie.html i do innych dostępnych na stronie: http://deezee.pl/ubrania/onesie/ ja swoje onesie zakładać będę siedząc w domu, wychodząc na spacer z psem a nawet na zwykłe wyjście ze znajomymi, zakładając na to kurtkę wygląda to jakbym miał na sobie po prostu spodnie dresowe i bluzę. Polecam wam jak najbardziej zamawianie z tej strony bo jest ono: przyjemne i szybkie. Dodatkowo jeżeli zapiszecie się do newslettera otrzymacie 5% rabatu na rzeczy na stronie. Co do kontaktu jest bardzo w porządku, w razie pytań można pisać na maila a odpowiedz otrzymujemy po kilkunastu minutach. Jeżeli macie do mnie jakieś pytania co do zakupów na stronie deezee.pl piszcie w komentarzach :)

zapraszam więc was do zakupów na stronie

___________________________________________________________________________

w tej części notki chce wam pokazać zdjęcia jakie robiła mi dzisiaj Magda 


















spodnie: Chachi Momma pants
buty: NIKE A1 
bluza: Reserved
 koszulka: Cropp

to tyle, do jutra :)




14 komentarzy:

  1. Szymi <3
    To ostatnie megaa <3
    Może zajrzysz do mnei w wolnej chwili ? bylo by mi milo :)
    http://warrior-14.blogspot.com/
    + usun weryfikacje obrazkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W razie gdybys rzecz byla za duza lub za mala mozba oddac i otrzymac kase?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. blagam blagam powiedz, gdzie kupiłeś chachimommas :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się nie mylę to Magdy, a jeśli jej to nie w Polsce :)

      Usuń
  5. Czy tylko mnie to trochę śmieszy jak ktoś w tym chodzi normalnie zamiast spać? :D Tzn pasuje Ci to tak czy siak i nie chcę urazić ani nic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie robiliscie te zdjecia z Madzia? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a jaki masz rozmiar tego onesie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spoko zdjęcia :)
    + mam pytanie... płaciłeś przy odbiorze, czy najpierw musiałeś zrobić przelew? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę genialne zdjęcia. <3
    Świetny kombinezon!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! + super masz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A moze napisalbys cos o swojej diecie/ cwiczeniach czy nie wiem co tam robisz, ale opisz jak udalo ci sie tak schudnac. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również zamawiam z deezee. Kupiłam tam creepersy i 2 pary leginsów. Rzeczy są w niskiej cenie i dobrym wykonaniu. Szybka wysyłka, łatwy kontakt, możliwość wymiany/zwrotu. Stronka jest polecana w gazetach. Znani ludzie również tam zamawiają. Pozdrawiam i polecam! :) /Nela

    OdpowiedzUsuń