wtorek, 18 lutego 2014

jeansjacket

Cześć dzisiaj miałem trochę czasu i wstąpiłem do lumpa, poszła ze mną Kipruto, weszliśmy nic ciekawego nie było, ale wychodzą Martyna zauważyła jeansową kurtkę, wziąłem ją przymierzyłem i spodobała mi się. Kupiłem zapłaciłem za nią 27zł co prawda mogłem poczekać do jutra gdzie kg będzie za 16zł ale nie byłem pewny czy jutro jeszcze będzie wiec ryzykowałbym wiele. Wziąłem. Poszliśmy jeszcze na chwilę porobić zdjęcia i nagrać mały spocik. Wiem że nie jest on jakiś super czad, ale to było takie spontaniczne, robione na szybko tak na prawdę, teraz wiemy jak się do tego zabrać i będzie coraz lepiej.

mam nadzieję że wam się podoba, chociaż była to taka "próba" takiego spota, będzie takich więcej a z każdym będzie coraz lepiej. Teraz mam kilka zdjęć:


szczerze wam powiem że nie żałuje 27zł za nią, bo podobne bywają w bershkach, h&m i są w przedziale cenowym 100/200zł. Z góry chcesz was przeprosić za brak notki z instrukcją kupowania na sheinside, lecz wróciłem do domu i usnąłem niedawno wstałem i skleiłem wam tutaj taką szybką notkę. Jutro albo w czwartek możecie spodziewać się notki o sheinside i o produktach dla dziewczyn które spodobały się mi. Chciałbym jeszcze podziękować Kipce która porobiła mi zdjęcia zachęcam do obserwowania jej na Facebooku: https://www.facebook.com/martyna.kipruto
oraz osoby z Łodzi zainteresowane sesją zdjęciową mogą pisać do Martyny w celu umówienia się na zdjęcia.
Dobra ja już lecę, do jutra :*


11 komentarzy:

  1. jeju cudowna kurtka ! :(
    wszędzie takiej szukam :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku cudowna kurtka *.* i ty piękniutki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś dla mnie przykładem twoje posty są coraz lepsze! ;) Pisałam do Ciebie kilka razy więc pewnie wiesz jaki jesteś dla mnie ważny i już nie mogę doczekać się kolejnego postu! /m

    OdpowiedzUsuń
  5. też kupiłam taką kurtkę w lumpie, 1zł dałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymon , to dla mnie bardzo ważne żebyś napisał tą notkę o tym jak zamawiać :) będzie bardzo wdzięczna jak zrobisz , kc

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ona za sesje bierze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakich lumpeksach kupujesz? I które najbardziej polecasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miałeś te bańki to mogłeś dym z papierosa przez te bańki spuścić :D

    OdpowiedzUsuń