poniedziałek, 24 lutego 2014

Friends

Magda,
Jedno z moich ulubionych imion. Prosiliście mnie zebym napisał cos o przyjazni z Madzia. Na wstępie chce zaznaczyć ze nie wybieram tutaj lepszy gorszy, bo kazdego mojego przyjaciela mam na równi, czy to Kipka, Daga, Dominik, Julka albo Iza wszystkich mam na jednym poziomie. Co do Magdy, jak to sie zaczelo? 14 maj- dzien w ktorym sie poznaliśmy. A generalnie wszystko zaczelo sie od tego ze Magde z Izka widywałem w manu. Widywałem ale oczywiscie nie podszedlem bo sie bałem, nie wiem czego w sumie. Prowadziłem jeszcze wtedy photobloga, pamietam ze na dole było takie wyszukiwanie po województwach, wybrałem Łódzkie i na 2 albo 3 stronią była Madzia, powiem szczerze ze sie nie spodziewałem ze tam ja znajde, ale jednak. Pod notkami dawała link do formspringa i ja oczywiscie bardzo odważny zamiast normalnie po ludzku zagadac na fejsie to napisałem tam z anonima "hej jestem z Łodzi poznamy sie?" to było cos w tym stylu. W sumie to nie wiedziałem jaka odpowiedz dostane, minelo moze jakies 5min i odpisala ze tak. Pierwsze co Facebook wchodze, pisze. To było niesamowite, bo po pierwszych zdaniach złapaliśmy takie jakby dopasowanie, pisząc z nia czułem sie jakbysmy pisali juz któryś raz z kolei. Podobało mi sie to, pierwszy raz miałem takie cos ze czułem od razu cos takiego silniejszego w realacjach koleżeńskich, wiem komus moze wydawać sie to smieszne ze jakis debil pisze tak krótko z dziewczyna a juz poczuł to cos ze beda trzymac sie długo. Jednak teraz nie jest to dla mnie jakas głupota bo Magde znam dwa lata beda w tym roku i raczej nie ma jakis wskazań na to ze nasze drogi sie rozejda. Po jakims chyba tygodniu pisania stwierdziliśmy ze czas sie spotkac, wszystko fajnie umówiliśmy sie, jade do manu, a ile na księżniczkę czekałem? 1,5h... Zaspala, a jeszcze w nocy pisała ze wstanie spokojnie itd przyjechała i od razu w pierwszych minutach juz gadalismy, śmialiśmy sie, nie było tak ze spinka, nie wiadomo co mowic tylko wlasnie tak jakbysmy mieli duzo tematów do rozmów i znali sie od dawna. Chodząc po manu, odpierdalajac, śmiejąc sie ze wszystkiego. To było na tyle cudowne ze teraz jak mysle o tym, mam motylki w brzuchu. Po pierwszym spotkaniu spotykaliśmy sie częściej, przyszły wakacje spędziliśmy je tez w jakis sposob razem. A teraz? Jest idealnie, oczywiscie jak w każdej przyjazni sa jakies wzloty i upadki, jednak przechodzimy przez wszystko razem i razem wszystko naprawiamy, wiem ze mam u moich przyjaciol cholerne wsparcie, oni we mnie tez. Mam nadzieje ze bede trzymac sie z nimi jak najdłużej sie tylko da, najlepiej juz zawsze, bo takie cudowne osoby jak oni chce miec juz zawsze przy sobie. Wracając jeszcze do osoby Magdy czesto pytacie ze jak to jest ze tak czesto nocujemy u siebie itd ze co na to nasi rodzice? A nasi rodzice nam pozwalając, ja mam b. dobre kontakty z jej babcia, a moi rodzice znaja tez Magde, ktora na poczatku sie ich wstydziła ale juz jest ok. Przez to wlasnie ze znamy sie, ze nasi rodzice sie znaja, mozemy u siebie nocować i spędzać ze soba duzo czasu. Wiec od razu wyprzedzam wasze anonimowe "dojrzale" stwierdzenia na asku, ze idąc do siebie na noc jedyna rzeczą jaka robimy jest sex, nie :-) uwierzcie ze sa inne "rozrywki" drogie dzieci. To chyba tyle, chce was przeprosić za to ze od pt nie było wpisu ale nie mogłem sie jakos do tego zabrac, nie miałem tez czasu bo w sobote była moja 18 z rodzina, ktora była na prawde zajebista i jeżeli którys z gości to czyta to dziekuje za to ze byliście :)








A wam miłego wieczoru, papa :*

21 komentarzy:

  1. Szymon, mam tak samo, że koleguję z pewnym chłopakiem i bardzo dobrze się dogadujemy. Uwielbiam z nim rozmawiać na wszystkie tematy, nawet na te tabu. Uwielbiam też się z nim droczyć, robić mu czasem na złość, ale takie zachowania właśnie umacniają naszą więź, czyli przyjaźń. Wkurza mnie czasem gdy ktoś mi (wmawia to mało powiedziane), że ja ze swoim przyjacielem to coś więcej niż przyjaźń. Ehhh życzę wam szczęścia w przyjaźni i żebyście zawsze się dogadywali, tak jak ty to opisujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna przyjazn oby na zawsze .kocham was !!! Piekny wpis na blogu , madzia powinna byc z dumna z takiego cudownego przyjaciela , i na wzajem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę Ci powiedzieć Szymciu, że przeczytałam to całe, z wielkim uśmiechem na twarzy. Że poznałeś taką przyjaźń, w tak zabawny sposób, i że trzymacie się razem do tej pory, to jest cudowne. Sama chciałabym przeżyć taką przyjaźń, poznać kogoś w taki sposób, możliwe że jeszcze to mi się przydarzy, a dla Ciebie bardzo się cieszę, bo widać jaki jesteś szczęśliwy i silny mając przyjaciół którzy Cię wspierają, takich jak Magda, Julka, Daga, i inni. Pozdrawiam serdecznie.;);*

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna notka Szymi:* a o Julce yez bedzie albo chociaz wspolne zdjecia?:'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna notka !! ;3 czyta sie ja z zazdroscią i uśmiechem na twarzy :D właśnie o JULCI też zrobisz taką ? ;*

      Usuń
  5. Tez bym chciala miec takuego przyjaciela i wg przyjaciela.Moja przyjaciolja z dziecinstwa w pierwszej klasie pidstawowki sie przeprowadzila i tylko z dwa,trzy razy przyjezdza do starego domu,do swojej babci. od tego czasu nie mam przyjaciol. Niby mam kolezanki ale co to za kolezanki,dzwoniom tylko do mnie gdy cos chca. Boze,chce juz zmienic szkole,chce isc do liceum i poznac kogos nowego i sie z kims zaprzyjaznic :( nienawidze tej szkoly,jeszcze ponad rok i uwolnie sie od tych falszywych ludzi i spierdole jak najdalej od myrow tej pisranej gimbazy

    OdpowiedzUsuń
  6. NAJZAJEBISTSZA NOTKA KOTKU!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście cudowni kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała takiego przyjaciela :') życzę wam jak najwięcej chwil spędzonych ze sobą <3
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam: modna-garderoba.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, bardzo mi się spodobał, ponieważ jest taki prawdziwy. O dwóch osobach, które pokazały ze przyjaźń internetowa istnieje i może przerodzic się w prawdziwą na zawsze. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna notka, uwielbiam was!! Supi jestescie

    OdpowiedzUsuń
  11. Szymek zazdroszcze Ci takiej pdzyjaźni
    jak to jest ze ty i Madzia ( przyjacjele ) sie całujecie ?
    Moze głupie pytanie, ale chcialabym wiedziec.

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę idealna przyjaźń :) Magda powinna się cieszyć ,że ma takiego przyjaciela i Ty też ciesz się ,że ją masz ;) śliczne zdjęcia macie razem *.* jesteście świetni ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. mówił wam ktoś że pewnie musicie być parą skoro się całowaliście i nie chciał uwierzyć że to tylko przyjaźń ? jak tak to wkurzało was to ?

    OdpowiedzUsuń
  14. szymi wzruszylam sie serio cos wspanialego, zycze wam zebyscie serio do końca byli obok siebie.Pozdrawiam wasza cala 'rodzinke'!

    OdpowiedzUsuń