piątek, 2 września 2016

BACK TO SCHOOL


Witajcie kochani! Wiem że bardzo dawno mnie nie było, ale przez wakacje miałem czas na krótki odpoczynek, na zebranie wielu myśli, uświadomieniem sobie wielu spraw. Dlatego jestem, powracam ze zdwojoną siłą, zmotywowany, napełniony energią. Co do planów? Mam ich wiele, wszystko poznacie z czasem. A dziś? Dziś zapraszam Was na post z propozycjami stylizacji. Mam nadzieję że będzie Wam lepiej co do dostępności produktów bo moje propozycje są z sieciówek. Enjoy!




Propozycja numer 1

Dziewczyna:

Spodnie Jeggins z wysokim stanem - BERSHKA
Bluza sportowa - PULL AND BEAR 
metaliczne buty - H&M
Bomberka w kolorze khaki - ZARA

Chłopak:

Bluza z prążkowanej dzianiny  - ZARA
Buty - PUMA
Czapka - APRIVATEVIEW
Spodnie - ZARA



Propozycja numer 2

Dziewczyna:

Tunika z wycięciami na bokach - UNITED COLORS OF BENETTON
Szorty - ZARA
Buty - BERSHKA 
Naszyjnik - H&M

Chłopak:

Kurtka z haftem - ZARA
Koszulka - PULL AND BEAR
Spodnie - ZARA
Sztyblety - ZARA


 

Propozycja numer 3

Dziewczyna:

Koszulka z nadrukiem - H&M
Spodnie - ZARA
Kardigan do kosterk - H&M
Buty - CONVERSE

Chłopak:

T-shirt - H&M
Bomber - PULL AND BEAR
Spodnie - H&M
Metaliczne buty - ZARA


Pamiętajcie o najważniejszej rzeczy, w stylu kierujcie się sobą, tym co czujecie. Nie patrzcie na krytykę innych co do Waszego ubioru. :)

snap



Jeśli podobał Wam się post zostaw komentarz! Zmotywuje mnie to do dalszego działania. :)



8 komentarzy:

  1. zajebiste propozycje męskie jak i te damskie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie, daje okejke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, czekam na następne ale z większa ilością tekstu (Y)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie dobrane ubrania :) ogólnie masz super styl!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, czekam na więcej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mi się podoba, czekam na kolejny post Szymon!:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega mi się podoba, czekam na kolejny post!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymon aż mi się płakać zachciało, łzy mi naleciały do oczu to co napisałeś było bardzo prawdziwe i chciałbym w końcu sie ubrać tak jak mi sie podoba a nie jak typowym dresom ale jestem jeszcze w ostatniej kalsie gimnazjum i przedemna jeszcze ten rok i technikum nie wiem czy przetrwam nie chce być prześladowany przez rówieśników. A jeszcze co posta wiesz bardzo dobrze sie to czyta i inne posty też tak samo jak dobrze sie słucha ciebie na snapie. Chciałbym żeby było tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń