piątek, 16 października 2015

choies

A więc przychodzę z postem na który wiem że duża część z Was czekała! Nadszedł ten moment, gdzie znalazłem tą chwilę na ogarnięcie posta i jestem. W poście pokażę kurtkę ze strony choies.com mam nadzieję że cała stylizacja Wam się podoba. Co do innych postów mam w planach jeszcze dwa które chce dodać w przeciągu 2 tyg, jeden lookbookowy, drugi tematyczny. Zapraszam do oglądania zdjęć i do odwiedzania moich portali społecznościowych do których linki macie na dole! :)











kurtka - CHOIES
buty - Adidas
czapka - H&M
czapka z daszkiem - CHOIES


zapraszam na wyprzedaż mojej szafy: KLIK


















3 komentarze:

  1. Uwielbiam te zdjęcia, czekałam aż w końcu pokażesz je na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i zdjęcia !
    P.s. co to za wersja piosenki dla mnie masz stajla Bang Bang Bang Bang która śpiewacie na snapie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurdeee, marzy mi się taka sesja z dymem papierosowym. Nie wiem czemu :D
    Świetne zdjęcia i meeega stylizacja! :)
    Będę zaglądać tu częściej ;)
    Zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń