środa, 24 czerwca 2015

CO DALEJ? +WALTRENDY

Dzieeeeeeeeń dobry! A więc jestem pisze tego posta po raz drugi bo dodał się tylko z dwoma zdaniami i jednym zdjęciem. Przybywam aby, napisać wam co dalej z moim blogowaniem, vlogowaniem i całą moją aktywnościa w internecie. Mam dzisiaj wolne więc z góry zapraszam na cała relacje mojego dzisiejszego dnia na snapie! Na którym też Was informuje na bieżąco o moich wakacyjnych planach.

a więc nadeszły upragnione wakacje, w pracy poprosiłem o więcej wolnego, za tydzień dowiem się jak zostały wysłuchane moje prośby. Co do moich wyjazdów to tak jak wam już opowiadałem będzie to mega spontan, na pewno mam zaplanowany wyjazd do Warszawy  na 2/3 dni w drugiej połowie lipca z Madzią, Kipką i Dominikiem, ale info co i jak dostaniecie tutaj, na asku i na snapie. Reszta wyjazdów będzie mało planowana, wyjeżdżać będę wtedy kiedy będę mieć wolne. Chętnie się z Wami zobaczę jak będę w danym mieście :) Co do mojego całego blogowania powracam już tak na serio, serio, biorę się za to, zaczynam na poważnie z blogiem i z YT mam teraz więcej czasu więc będzie się coś pojawiać :*




przechodzimy teraz do części modowej, jakiś czas temu napisała do mnie firma walktrendy.com i dostałem od nich bluzę o którą pytacie na insta, dzisiaj wam ją pokażę. 






Polecam wam ten sklep, przesyłka szła mi ok 14dni (przy wyborze zwykłej przesyłki) co do jakości bluzy jestem zszokowany, bo przy moich innych współpracach z tego typu sklepami ubrania były czasem beznadziejnej jakości, a te są na prawdę mega, rękawy są ala skórzane. 

bluza - WALKTRENDY - KLIK
koszulka - Reserved cena ok. 30zł
spodnie SUPER SKINNY H&M cena ok. 129zł (chciałem dać link ale na stronie ich nie ma),

i to w sumie tyle na dzisiaj, nie jest ten post taki jak jego pierwotna wersja, ale próbowałem napisac to wszystko podobnie 
zapraszam na snapa: @blowjive

oraz w moje inne miejsca w sieci!

prawdopodobnie jutro też pojawi się post bo, mam już zdjęcia mojej drugiej stylizacji, także zapraszam:)
miłego dnia wszystkim :*










4 komentarze:

  1. Szymon, super post, ale jedna uwaga: naucz się używać przecinków! W całym tekście jest mnóstwo błędów interpunkcyjnych i kilka gramatycznych, ale tak poza tym- świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki szczupły jesteś :o świetnie wygladasz! :*

    OdpowiedzUsuń