wtorek, 27 stycznia 2015

Jestem!

Tak jak obiecywałem, w wolnych chwilach będę do Was zaglądać, dlatego jestem i piszę. Remont w nowym mieszkaniu już na szczęście skończony, teraz wystarczy tylko przewieźć kilka mebli do mojego pokoju i już będzie wszystko dopięte na ostatni guzik. Powiem Wam że trochę dziwnie obudzić się rano i nie słyszeć jak mama robi coś w domu. Właśnie siedzę, słucham muzyki, pisze notkę, słyszę że Ola się właśnie przebudziła, nic mi się dzisiaj nie chce, nawet do końca nie wiem co mam tutaj napisać. Chcę powiedzieć że szykuje coś większego i mam nadzieję że na dniach to w jakiś sposób ruszy, no i przede wszystkim mam nadzieję że Wam się to spodoba. Niedługo też chce pójść na jakieś zdjęcia, już pisałem do koleżanki która zgodziła się porobić mi kilka zdjęć, więc możecie czekać na jakieś nowości! Pisaliście w komentarzach że chcielibyście relacje  całego remontu, w sumie nie wiem czy jest co takiego wielkiego opowiadać oprócz tego że po zerwaniu tapet w pokoju ściany odpadały i było dużo roboty, to nic takiego się nie działo, najważniejsze że już skończyliśmy! Muszę kończyć bo zaraz jadę do domu po jakieś drobne rzeczy których nie wziąłem, ale obiecuję że wrócę tutaj jak najszybciej się da!

piosenka na ten tydzień

łapcie jeszcze na koniec kilka zdjęć:









No i na sam koniec serdeczne pozdrowienia dla mojego wiernego czytelnika pana M. K. :))))))))


4 komentarze:

  1. Ooo dotrzymałeś obietnicy! :*
    Mam nadzieje że wszystko Ci się ułoży w nowym mieszkaniu :) I że będziesz tu wpadać czasem z notkami ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra notka!
    ~http://hellowhatswrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, nudzisz się? :) Jeśli tak to zapraszam Cię na GG Czat, gdzie miło i fajnie spędzisz czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz "/join" i potem postępuj według wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń