czwartek, 27 listopada 2014

7/11

Cześć kochani, wiem baaaaardzo długo mnie tutaj nie było, przepraszam, ale musiałem sobie przez ten czas poukładać wiele spraw, dlatego teraz wracam, jestem piszę, co prawda notka nie będzie jakaś super długa bo głównie chce wam pokazać ubrania jakie dostałem w ostatnim czasie, ale obiecuje że postaram sie dodawać 1 post na tydzień w tym różnego rodzaju tagi :)


bluza z Lana: KLIK
bluza z Rihanna: KLIK


bluza nr.1: KLIK
bluza nr. 2: KLIK


sweter: KLIK
kapelusz: KLIK
zegarek: KLIK


bluza: KLIK


sweter:  KLIK





Chcę was jeszcze raz bardzooo przeprosić za to że mnie tutaj długo nie było, jednak wracam, mam już nawet jedną notkę napisaną, trzeba ją dokończyć, więc kto wie może nawet w weekend się coś pojawi :)




miłego dnia wszystkim :*

piszcie w komentarzach propozycję na notki i pytania jeżeli jakieś macie.

8 komentarzy:

  1. bardzo fajna notka:)
    co będziesz robił kiedy skończysz liceum/technikum?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz rozmiar tego sweterka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co pamietam jest to L, ale mogłem wziąć M bo ten jest troche za luźny..

      Usuń
  3. Fajnie, że jesteś:) Podobają mi się bluzy:)
    Trzymamy Cię za słowo, co do tych regularnych notek:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy,najbardziej spodobała mi się bluza z Laną <3
    Zrobisz post coś takiego jak "15 przypadkowych pytań o mnie" lub coś tego typu :)
    również miłego dnia :*


    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluzy. I fajnie,że masz odwagę blogować.Niewielu chłopaków nie na to zdobywa. Zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdj. Najlepsze ostatnie <3 A właśnie co Ty mi tak ten śliczny ryjek łapką zasłaniasz ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak w nowym mieszkaniu Szymi? :)
    Śliczne zdjęcia i czekam na notki :*

    OdpowiedzUsuń