piątek, 22 sierpnia 2014

my happy little pill

hej kochani, przepraszam za dłuuuuugą przerwę od pisania dla was, ale po powrocie ze szwajcarii pojechałem z rodzicami nad morze gdzie było słabo z netem, jak wróciłem juz do Łodzi to robiłem remont w pokoju, ale teraz mam czas jestem piszę oraz mam zdjecia i małą propozycję dla was (DOCZYTAJ NOTKĘ DO KOŃCA). Zaczynając od samych zdjęć to przyszła do mnie paczka z sheinside okulary, dwie bluzy oraz kurtka. Przejdę do pokazania zdjęć :)











 bluza 1 - KLIK
bluza 2 - KLIK
okulary 1 - giant vintage
okulary 2 - KLIK
kurtka - KLIK
TERAZ MAM DO WAS PROSBĘ PISZCIE W KOM KTÓRA RZECZ LEPSZA

1 CZY 2
1 - KLIK
2 - KLIK


teraz moja propozycja dla was otóz mam taką cheć nagrania się, pogadania sobie do kamery, dlatego mam pomysł na filmik pierwszy jaki chciałbym dodać to Q&A, dlatego jeżeli jesteście za piszcie tutaj w komentarzach/ na asku #ASKSzymon: (pytanie) a ja po zberanej juz odpowiedniej ilości tych pytań nagram filmik :) mam nadzieję że pomysł wam się spodoba i wynagrodzę wam tym też moją dłuuuugą nieobecność na blogu itd :)

miłego dnia :*





6 komentarzy:

  1. drug bluz i kurtka są świetne .. *o*
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy Szymon! Zdjęcia tez wspaniałe i fryzura ci pasuje. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeste za.. nagraj filmik:)
    +ładne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 bluza piekna :) super zdjecie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia :)
    1 bluza strasznie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń