poniedziałek, 23 czerwca 2014

spodnie z koszulą


Hej tak jak obiecałem dzisiaj pokażę wam ciuchy jakie przyszły mi od Choies. Paczka szła mi jakies 13dni robocze, od momentu zamówienia i opłacenia paczki. Jestem zadowolony, bo jakoś ubrań z Choies jest b. dobra, nie jakieś chińskie słabe dzieło, tylko dobre materiały i wykonanie. Dostałem jeszcze taki płaszcz przeciwdeszczowy, ale było zbyt słonecznie żeby go ubierać, na pewno w deszczowy dzień ubiore go i zrobie kilka zdjęć.








bluza - H&M
spodnie z koszulą - CHOIES - KLIK
spodnie pod krótkie spodenki - CHOIES - KLIK
zegarek - CHOIES - KLIK
okulary - GIANT VINTAGE - KLIK


życzę wam miłego wieczoru, wiem że notka krótka, ale nie miałem pomysłu na tematyczną notke, jeżeli Ty masz jakiś pomysł na notkę tematyczną napisz mi to w komentarzu :*





12 komentarzy:

  1. może zrób notke o tym jak się poznałeś z Julką, Kupką, Dagą i Dominikiem? :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, ogólnie to niedawno zaczęłam zabawę z blogowaniem, jeśli ktoś to czyta zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten outfit wygrywa wszystko

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz co robisz w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze super zdjecia!:) kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymi te spodnie wyglądają jak leginsy? czy to są leginsy??

    świetne oksy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bo jakoś ubrań z Choies jest b. dobra, nie jakieś chińskie słabe dzieło, tylko dobre materiały i wykonanie - wtf?

    OdpowiedzUsuń
  8. moze 50 faktów o Tobie? ja bym chętnie poczytała :D
    http://ewelina-kopec.blogspot.com/
    zapraszam wszystkich, odwdzięczam się za komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia, bardzo fajne ciuchy kupiłeś :)

    Zapraszam do mnie:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie, ta bluza jest przyczepiona do tych spodni? cZy można ją odpiąć? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia!
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://fashionnmix.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń