poniedziałek, 2 czerwca 2014

OOTD + paczka z choies

Heej, w dzisiejszej notce chce wam pokazać mój OOTD z wczorajszego spontanicznego wyjścia do ZOO oraz paczkę jaką dostałem w tamtym tygodniu od Choies, wczorajszy dzień zaliczam do udanych, co prawda dzień dziecka nie jak co roku z rodzicami tylko z przyjaciółmi ale było fajnie. Tak wyprzedzam osoby które będą to komentować mam 18 lat i chodzę do ZOO, nie, moją jedyną rozrywką nie jest chodzenie do centrów handlowych XD dobra przechodze do pokazywania ubrań

a wiec na zdj mam koszulkę z choies
oraz kurtka która jest z second handu kupiona z tego co pamiętam za 29zł
a jest b. podobna do tych które można znaleźć w H&M czy innej sieciówce tylko że za ok. 180zł jak nie więcej

link do koszulki: KLIK







koszulka H&M - cena ok. 40zł
szorty H&M - cena ok. 80zł
okulary RAY BAN 
sweter SHEINSIDE - cena ok. 64zł - KLIK
torba CHOIES - cena 25,99$ - KLIK


zdjęcia robiła mi Madzia też w sumie spontanicznie i robiliśmy je z 10-15min ale mam nadzieję że wam się podobają, to tyle miłęgo wieczoru :)

3 komentarze:

  1. ładne zdjecia nawet na spontana ;)
    http://ewelina-kopec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :)))
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń