środa, 21 maja 2014

sheinside

Heeej! W dzisiejszej krótkiej notce chce wam pokazać moją paczkę z sheinside. Dzisiejszy dzień spędziłem miło, ogólnie przepraszam was za krótkie notki ale cisne fest ze szkołą, mam poprawiania itd dzisiaj zaliczyłem polski także wchodze pisze i wychodzę do obowiązków. Dzisiaj po szkole pojechałem z Magda i Izą do portu, na małe "zakupy" potem pojechaliśmy do Izy przyjechał Dominik i siedzieliśmy sobie w ogrodzie, dodam na końcu jakieś zdj z telefonu jak znajdę. Dobra przejdę do pokazywania wam ubrań.

Dwie koszulki i są jednak są przymałe na mnie lekko jakby ktoś był nimi zainteresowany piszcie na fejsie (odnośnik po prawej stronie)

koszulka pierwsza: SHEINSIDE
koszulka druga: SHEINSIDE

teraz pokażę wam OOTD sprzed kilku dni




okulary: CHOIES (link znajdziecie gdzieś niżej w notkach bo nie mogę znaleźć)
sweter: SHEINSIDE
koszulka: H&M ale niestety nie mam jak pokazać bo kupiłem ją już dawno

wiele osób pyta jakiego lakieru używam do włosów więc pokazę wam, to jest jedyny najlepszy jak dla mnie lakier którego używam zawsze:


mam niestety tylko dwa zdjęcia z dzisiaj, w piątek idąc do Izy może uda mi się zrobić jakieś ale nic nie obiecuję.



no i w sumie to tyle, przypominam o zamawianiu ubrań !





DOBRANOC <3





2 komentarze:

  1. notka jak zwykle świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne okulary ♥

    OdpowiedzUsuń