poniedziałek, 28 kwietnia 2014

PACZKA OD SHEINSIDE CZ. 2

Witam was misie, dzisiaj chce wam pokazać drugą część mojej paczki z sheinside, od razu wyprzedzam komentarze koszulka jest dla Madzi. Powiem wam że jestem z tej paczki zadowolony :)





BLUZA1: KLIK
BLUZA2: KLIK
BLUZA3: KLIK
KOSZULKA: KLIK

pomożecie mi jeszcze wybrać bluzę, nie wiem którą sobie wziąć :(

piszcie w kom która

1 - KLIK
2- KLIK

Jak tam u was po świętach? Jakie plany na majówkę, my juz przygotowujemy sie na urodziny Magdy mam nadzieję że prezent i wszystko co dla niej zaplanowaliśmy się jej spodoba :*



7 komentarzy:

  1. ja an majoweczke pojde gdzies w miasto ;D
    ale te bluzy są sliczne ojeju *.*
    http://warrior-14.blogspot.com/
    p.s Szymi usun weryfikacje obrazkową ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super bluzy, bardzo Ci pasują <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z lewej:)
    mógłbyś usunąć weryfikację obrazkową w ustawieniach? denerwujące jest to przepisywanie tych numerków serio XD

    OdpowiedzUsuń
  4. a może byś zaczął nagrywać vlogi ?

    OdpowiedzUsuń
  5. szymon załóż sobie vina hhaha ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza z lewej świetna :)
    A te, co przyszły też świetne, jak wszystko z sheinside! :)

    OdpowiedzUsuń