poniedziałek, 31 marca 2014

smutek




Bo pomimo tego jak życie potrafi dac kopa w dupę, trzeba sie podnieść trzeba iść do przodu, nie możemy stać miejscu, nie możemy patrzeć w przeszłość która ciągnie nas na dół, któa sprawia że nasze poczucie humoru nie jest lepsze, wręcz przeciwnie. Więc jeżeli jesteś osobą która każdego wieczoru smuci się, jest jej źle. Myśli o tym co było, co było złe, nie myśl o tym wyłącz się, podnieś głowę do góry, idź do przodu, na przekór całemu złu. Nie można się poddawać, poddanie się i stanie w jednym punkcie to nie wyjście. To zatracenie się w problemie, wkręcenie sobie jeszcze większego smutku. Odnajdź w życiu  coś co daje Ci ogromną przyjemność, co daje promienie słoneczne. Idź za pozytywną myślą, w życiu często może zdażyć się  dołek, ale to nie znaczy że mamy się poddać, każdego sytuacja jest inna, każdy problem jest na inną skalę, ale czemu każdego wieczora, masz siedzieć przy zgaszonym świetle, w słuchawkach ma lecieć smutna muzyka a Tobie ma być źle? Zamiast  robić to, staraj się chociaż poprawiać sobie samopoczucie, włącz muzykę która działa na Ciebie pozytywnie, która włączy  u Ciebie miłe wspomnienia. Piszę wam to, bo sam w życiu siedziałem przez pewien czas w dołku, z którego nie chciałem wychodzić wolałem wieczorem, leżeć, cierpieć na bezsenność, myśleć o jednym. Pojawiła się terapia u psychologa. Tak na prawdę gdyby nie moi przyjaciele siedziałbym w tym dalej, nie wyszedłym, nie widziałbym niczego pozytywnego w życiu. Dlatego też chciałbym was moich czytelników naprowadzić na pozytywne myślenie, bo wiem co mi piszecie, bo wiem jak niektórzy z was są dotykani przez życie, jak to fałszywa przyjaciółka was oszukała, zostawiła, jak to nie dogadujecie się z rodzicami, życie jest zbyt krótkie na to by poświecać je na smutek. Zrób coś co poprawi Ci humor, z dnia na dzień staraj się robić to coraz lepiej i coraz bardziej. Dąż do swoich celów, marzeń, nie zatrzymuj się w jednym punkcie, jeżeli masz przyjaciół zwróć się do nich, pomogą Ci, jeżeli są dobrymi i prawdziwymi przyjaciółmi nie przejdą obok sprawy obojętnie.  Jeżeli okaleczasz się, zostaw to. Wiem jaką ulgę może przynieść draśniecię ostrym narzędziem, wiem jak to jest zatracić się w tym, jak nie widzi się żadnego innego wyjścia tylko sprawienie sobie bólu, ale czy oglądanie potem takiej blizny nie przywraca złych wspomnień? Odstaw to, na prawdę są inne metody na wyżycie się. Kiedy mi jest źle, siadam i piszę, gdzie kolwiek, w notatniku na komputerze, w notatniku na telefonie, wypisuje swoje frystracje, przelewam tam emocje które we mnie siedzą, ponad to sięgam po pomocną dłoń do moich przyjaciół którzy w każdej chwili i każdym momencie są mi w stanie pomóc. Sam wiele razy opisywałem wam jak ja miałem w życiu, ale jak widać wszystko u mnie wporządku uśmiecham się, cieszę się życiem, Ty też możesz tak mieć, musisz tylko chcieć i musisz w to wierzyć.

Wszystko co tutaj napisałem, pisałem tak na prawdę z własnego doświadczenia, z tego co widzę w świecie otaczającym mnie, wiem  jak wiele jest tutaj osób które dotyka jakiś poziom depresji, jakiś poziom smutku. Chciałbym to zmienić w każdym z was, tak, to nie możliwe, bo ja siedze po drugiej stronie komputera, jednak napisałem to właśnie po to żeby włączyć w was jakieś myślenie.  Mam nadzieję że jakaś część z was, coś z tego wyniesie lub przemyśli coś w swoim życiu. Za jakie kolwiek błędy w pisowni,  powtarzanie słów bardzo przepraszam, pisałem tak jak mi szło wszystko w głowie, a wole sobie tak wszystko wypisać, niż co zdanie myśleć jak je napisać bo potem inne myśli mogą mi ucieć, a chce zawsze wypisać wam tutaj jak najwięcej. Co do  braku motywacji w Tobie, polecam książkę Demi Lovato 365 dni, swoją zamówiłem na empik.com za ok. 26zł i moim zdaniem książka jest na prawe świetna, w ciągu dnia często znajduje chwilkę żeby wziąć ją do ręki, otworzyć ją na obojętnie jakiej
stronie i czytać.

To chyba wszystko na dziś, mam nadzieję że notka wam się podoba, że spełniłem wasze oczekiwania i napisałem o czymś innym niż ubrania. Jeżeli chcielibyście abym poruszył inny temat w notce piszcie w komentarzu. Co do notek na ten tydzień pokażę wam paczkę z CHOIES, oraz przygotowuje dla was rozdanie, ale o tym napisze na dniach :*

miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Świetna notka, po prostu piękna! Nawet nie wierz jak bardzo poprawiła mi humor. Rowniez mam ta książkę i jest świetna. :)) uważam ze pozytywne nastawienie potrafi dużo zmienić.

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ta książka serio daje do myślenia jak i ta notka :) kocham xx

    OdpowiedzUsuń