niedziela, 23 marca 2014

pierwsza paczka z CHOIES

hej, znowu na wstępie chce was przeprosić za moje rzadkie wchodzenie tutaj, ale ja na prawde mam mało czasu, szkoła, po szkole jestem gdzieś na mieście wracam to nie mam siły na nic. Dzisiaj chce wam opisać paczkę z CHOIES, co do oczekiwania na paczkę, to czekałem na nią 7dni roboczych. Jak dla mnie duży plus, bo paczka leci z tego co mi sie wydaję z hong-kongu i jest u nas po 9dniach licząc z weekendami, co do płatności możemy płacić PAYPAL-em co jest też bardzo wygodne,  dodatkowo robiąc zakupy dostajemy punkty, punkty jakie otrzymujemy są wymienne na pieniądze, więc potem możemy sobie coś kupić. Mając tam konto otrzymujemy również rabaty ja teraz otrzymałem rabat 15% na zakupy, a że z zakupów jestem bardzo zadowolony już jedzie do mnie kolejna paczka. Wszystko ładnie zapakowane najpierw w folie z takim zatrzaskiem i dopiero w koperte foliową.
paczka wygląda tak, moje pierwsze zamówienie to bluza z Riri wyglądająca o tak:
materiał z jakiego jest wykonana jest bardzo dobry, nadruk także a cena jest niska bo tylko 39,34$, co na złotówki wychodzi ok 120zł, pokaże wam teraz jak ja wygladam w tej bluzie, mi osobiście bardzo się podoba i bardzo ją lubie, od razu jak ją dostałem włożyłem ją na siebie.







tak o to wygląda ona na mnie, sam link do bluzy daję wam tutaj: 

od razu chce wam pokazać dwie rzeczy które mnie zainteresowały i chciałbym was zapytać która rzecz jest waszym zdaniem ładniejsza:


1. KLIK
2. KLIK

napiszcie w komentarzu numerek która waszym zdaniem rzecz jest ładniejsza.

ps. Co do rozdania poczekam jeszcze kilka dni i zrobię większe rozdanie jeżeli wszystko się uda, miłego wieczoru i poniedziałku <3




10 komentarzy:

  1. 2 koszulka zdecydowanie ładniejsza :) a co do bluzy to piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1!!! bedzie ci idealnie pasować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 :) Masz bardzo ładnego bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli miałbym wybrać, to 2, ale ogólnie to mi się średnio podobają :/

    OdpowiedzUsuń