środa, 5 marca 2014

paczka od sheinside

Hej misie, na wstępie chce was przeprosić za to że nie pisze, ale zacząłem praktyki, wracając z nich nie mam już na nic siły. Dzisiaj przychodzę do was z paczką od sheinside, co do samej przesyłki jest ona szybka na swoją czekałem 1,5 tyg. Paczkę można śledzić na stronie, pokazuje w jakim mieście się znajduje o której godzinie się w danym mieście znalazła itd. Zamówiłem kurtkę, powiem wam że jest wygodna, spakowana była porządnie i ładnie, bo w folie i dopiero potem w folie do przesyłki. Pokażę wam zdjęcia w niej i link. Pytacie mnie także ile kosztuje przesyłka z sheinside, a więc jest darmowa. A wydaje mi sie że czekanie na paczkę od tygodnia do dwóch to nie dużo i wybranie darmowej przesyłki jest spoko opcją :)




link do kurtki : KLIK

moja jest inna tylko w tym że ma wyciągniete sciągacze :)

co do kolejnej notki mam nadzieję że jutro/pojutrze się pojawi, znajdę trochę czasu między praktykami a snem i coś dla was napisze. Tym czasem dobranoc i zapraszam na zakupy na stronie sheinside.com :*

http://


6 komentarzy:

  1. Kurteczka piekna!
    Szymonie bardzo chce Ci podziekowac za to co dla mnie zrobiles. Nie jesteś nawet swiadomy ile Tobie zawdzieczam. Zrobilabym wszystko , zeby miec takiego przyjaciela jak Ty.
    Caluje i pozdrawiam. Trzymaj sie cieplutko.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna notka , super kurtka*.* <333
    Kochamy Cie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu masz damską kurtkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka, nie wiem jak to robisz, ale zdjęcia są rewelacyjne! :)

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponowałabym wyłączyć weryfikacje obrazkową, która by pomogła w dodawaniu komentarzy. :)

    OdpowiedzUsuń