niedziela, 16 marca 2014

fake friends

Hej misie, mam juz kompa, nareszcie, ktory jest sprawny nie ma popękanej matrycy i normalnie można na nim działać. Więc tak dzisiaj chciałem napisac dla was notkę tematyczną na temat fałszywych przyjaźni/znajomości. W przyszłym tygodniu będzie notka z choies bo czekam na paczkę od nich i coś dla was napisze :* Przy okazji znowu chce się was poradzić z którą rzecz wybrać. No to tak w skrócie a teraz zmierzamy do setna całej tej notki, a więc co do takich fałszywych znajomości, miałem z nimi styczność, spotykałem takowe na swojej drodze, najwięcej takich internetowych pojawiało sie ok. 2 lata temu, jak poznałem Madzie, Madzia była popularna na photoblogu, wtedy ten cały fejm internetowy nie był tak rozwinięty i nie było tak dużo popularnych osób w internecie. Ludzie nadużywali to że znałem Magdę, potrafili pisać ze mną dniami, gadać na skype, przez telefon, zdobywali moje zaufanie, wszystko toczyło się fajnie, aż na końcu wychodziło że tak na prawdę chcieli żebym był ich "przepustką" do znajomości z Magda, oczywiście nie udawało im się to i tak. Po czasie bardziej byłem wyczulony ograniczyłem takie nowe znajomości internetowe bo większość sie tak kończyła, chociaż nie mogę narzekać, bo niektóre osoby poznane przeze mnie w internecie są ze mną do teraz. W życiu codziennym też napotykałem takie osoby, które potrafiły spotkać się tylko po to by gadać o asku, lajkach itd. Na tą chwilę mam tutaj na miejscu w Łodzi cudownych przyjaciół których w żadnym nawet najmniejszym stopniu nie intetesuje to ile lajków mam na asku, czy ile osób obserwuje mnie na fb. Mam nadzieję że będziemy trzymać się już zawsze. Chcę też napisać że trzymam kciuki za każdą osobę która nie ma przyjaciół, która pisze mi to na asku, w mailach czy gdziekolwiek, wiedz że jeżeli jesteś taką osobą i czytasz tą notkę trzymam za Ciebie mocno kciuki i wierze że spotkasz kogoś niesamowitego na swojej drodze :)
Wiem za wiele się w tej notcę nie rozpisałem ale chciałem też już co kolwiek dla was napisać żeby nie było że was zaniedbuję, niedługo tak jak już pisałem pojawi się notka o choies, bo będę miał stamtąd paczkę oraz będzie notka o sheinside bo też czekam na paczkę od nich.

teraz mam prośbę do was abyście pomogli mi z wyborem bluzy :*


wejdz w link zobacz ktora ładniejsza i napisz w komentarzu numerek

2. KLIK


"be young, be dope, be proud like an American..."

15 komentarzy:

  1. świetna notka:))
    a bluza 2 jest moim zdaniem najfajniejsza:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna notka :)
    A bluza 2 moim zdaniem jest duuuuzo fajniejsza :))
    przy okazji nie chcialbys zrobic notki o tematyce DIY lub przepisu kulinarnego? :D

    zapraszam na mojego bloga o tematyce wlasnie DIY :''))
    www.rosy--flowers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka, bardzo mądre słowa! Kocham czytać twojego bloga. :)
    Bluza nr 2 wydaje się fajna.

    Pozdrawiam,
    http://koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również miałam styczność z fałszywymi przyjaźniami, ale nie dla "fejmu" tylko osoba, która zdobywała moje zaufanie obrabiała mi tak na prawdę dupę, a potem jeszcze chciała mi ukraść innych przyjaciół. Co do wyboru bluzy 2 świetna! :)

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. notka bardzo fajna :)
    według mnie bluza nr 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie 2 :) kocham Szymi ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna notka.Moim zdaniem 2 bluza jest ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka Szymonek :)
    2 lepsza

    OdpowiedzUsuń
  9. wydaje mi się że 1 ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem ta 1 jest śliczna :DDD

    OdpowiedzUsuń