poniedziałek, 17 lutego 2014

WISH LIST + przedstawienie kilku produktów ze sklepu SHEINSIDE

Cześć, w dzisiejszej notce chciałbym pokazać wam produkty ze sklepu internetowego http://www.sheinside.com/ wiem oczywiście że strona przeważa w ciuchach damskich jednak są rzeczy UNISEX, powiem wam że przeglądając produkty na sheinside a później na stronach gdzie są produkty takie jak tam, ceny na innych stronach są wyższe niż na sheinside. Ceny możecie podglądać w różnych walutach i pomimo tego że strona jest po angielsku możemy ustawić sobie ceny w złotówkach
co jest moim zdaniem sporym plusem :) Ponad to mamy sporo możliwości aby wykorzystać żniżki, np. przy rejestracji przez Facebook otrzymujemy 20% rabatu, a dla nowych użytkowników 15% rabatu. Płatności za produkty dokonujemy przez PAYPAL i wydaje mi się to łatwym rozwiązaniem niż bawienie się w jakieś przelewy za granicę itd. Z tego co słyszałem wybierając darmową przesyłkę na paczkę czekamy od 5 do 15 dni roboczych co wydaję mi się nie długim za długim czasem oczekiwania na produkty, bo muszę wam powiedzieć że są przypadki gdzie różne firmy wysyłają paczkę i idą ponad miesiąc a siedzibę mają w Polscę. Więc duży plus dla SHEINSIDE za dość szybką wysyłke przy wyborze darmowej wysłki. Wiem że zamawiając możecie się obawiać że coś pójdzie nie tak, bo strona nie jest po Polsku i boicie się zamówić, ale powiem wam że nie jest tak źle, ja ze słabą znajomością języka angielskiego do czego się przyznaję daję sobie radę, dodatkowo jeżeli coś zamawiamy dostajemy maile, potwierdzające itd które nie są trudne do zrozumienia a jeżeli komuś pojawią się trudności może przecież wrzucić tekst do translatora i sobie jakoś poskłada sensowne zdania. Dobrze zakupy tam już trochę wam opisałem, czas przejść do zaprezentowania produktów które mi się spodobały, zaczniemy od bluz bo sami wiecie jak je lubię.
cena: 59,14zł
link: KLIK
cena: 67,46zł
link: KLIK
cena: 55,04zł
link: KLIK
cena: 77,68zł
link: KLIK

teraz zaprezentuje wam tshirty

cena: 54,77zł
kolory: biały/szary/czarny
link: KLIK
cena: 69,30zł
link: KLIK
cena: 58,10zł
link: KLIK
 
      cena: 55,47zł
link: KLIK

A więc tutaj pokazałem wam to co na pierwszy rzut oka mi się spodobało, ciuchy te które pokazałem są UNISEX, powiem wam że ceny jakie są za nie nie są wysokie, są niskie. Spory plus dla bluz, bo w sieciówkach nie są tanie, a na tej stronie możemy do ceny 80/90zł kupić sobie fajną bluzę, wiem że wchodzą tutaj czytelnicy płci żeńskiej więc chciałbym też coś dla was przygotować, napiszcie mi w komentarzach czy chcielibyście zobaczyć w notce ubrania które zaproponowałbym wam ja, które mi się osobiście by na jakieś dziewczynie podobały. 
Zapraszam was więc do odwiedzenia strony www.sheinside.com :)


22 komentarze:

  1. ja chętnie przeczytałabym taki wpis :)/Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ,piekne ciuchy masz swietny styl

    kocham:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym się osobiście z chęcią dowiedziała jaki ubiór podoba się chłopakom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny post Szymi, ja chętnie przeczytałabym notkę o ubraniach z shenside dla dziewczyn, które Ci się podobają, bo masz świetny gust. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cię Szymon!;) masz super bloga... naprawdę masz styl :o jesteś super(((:

    OdpowiedzUsuń
  6. czekamy Szymi na zdjecia bluz i bluzek, które Tobie by sie podobały na dziewczynie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szymon mógłbyś pokazać jak zamawiać ? to naprawdę bardzo mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mieszkam za granica i bym chciala zamowic cos sobie myslisz, ze moge czy to tylko do Polski, bo serio moe ograniam hmm?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że możesz zamawiać zagranice :)

      Usuń
  9. Jeżeli zrobisz notkę o ciuchach, które podobałyby Ci się na dziewczynie, to biorę kasę od mamy i jadę je wszystkie kupić XD Będę podobała się Szymonowi :D Jaaaaay :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, na temat! ;)
    zapraszam do mnie: http://venezuelblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszysciutke sa superowe Szymi!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnaa notka ;)) wiecej takich :D ! / Andzelika

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciuchy i tanie <3 /maszstajla

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko wyżej przedstawione to cudeńka ;c !

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne *-* i z chęcią zobacze co Ci z damskich sie podoba :**

    OdpowiedzUsuń