sobota, 15 lutego 2014

#bluzowyfan

Jak część z was wie uwielbiam bluzy, za każdym razem praktycznie jak wchodzę do mojego ulubionego lumpeksu wychodzę stamtąd z jakąś bluzą, uwielbiam te przez głowę sweatshirt, ale i też te z kapturem, lub zapinane. W dzisiejszej notce chce wam pokazać kilka moich takich ulubionych, powiem wam skąd je mam i ile za nie zapłaciłem. Ponadto pokaże wam bluzy takie jakie mam zamiar sobie w najbliższym czasie kupić. Przepraszam że zdjęcia nie są super ekstra ale niestety było już ciemno na dworzu, musiałem postawić statyw w pokoju i oświetlać się lampką, chociaż mogło wyjść gorzej. No dobra zaczynamy
bluza pierwsza, jest to bluza z Reserved za ok. 80zł jest ona czarna ale przeplatana taką białą nitką.

bluza druga jest to bluza z H&M o którą często pytacie zapłaciłem za nią ok. 90zł
jedyny minus to ten nadruk flagi po kilku praniach jak się przyjrzeć widać takie plamki jakby się spierał, ale nie wygląda to źle. :)

bluza trzecia jest to jedna z moich ulubionych bo jest ona podzielona na dwie części jedna część jest ze sztucznej skóry. Kosztowała 169zł i została kupiona w Zarze.

bluza czwarta to bluza z tygrysem, kupiłem ją w second handzie za 13zł, jest troszkę za duża ale nie mogłem wyjść nie kupując jej bo jest piękna.


ostatnia to też bluza kupiona w second handzie, kupiłem ją przed wyjazdem do Wrocławia, bo nie miałem takiej z kapturem przez głowę która byłaby cieplejsza, a nie chciałem wydawać pieniędzy które miałem odłożone na wyjazd i kupiłem ją za ok 20zł jedyny minus to taka plama z tyłu jakby po wybielaczu ale zakładając na nią kurtkę nic nie widać przecież :)

TERAZ POKAŻĘ WAM BLUZY KTÓRE "WPADŁY MI W OKO" 

bluza MISBHV cena: 74euro

bluza BOY LONDON cena: 55funtów


bluza Judgement Sweater cena: 179zł

bluza z Miley w której jestem wręcz zakochany cena:  60zł 

w sumie to chyba tyle co do bluz, mam jeszcze kilka na oku ale te jakoś najbardziej mi sie podobają. Mam nadzieję że notka wam się podobała, że zgromadziłem tutaj tak na prawdę to o co pytacie mnie na asku. Więc miłego wieczoru misie i czekajcie jutro na notkę. 


11 komentarzy:

  1. Jej Szymon super jest to że przyznajesz się że kupujesz w lumpie bo wiekszosc nie ma odwagi ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie ma w tym nic wstydliwego, sklep jak sklep, a można dostać nawet lepsze i ładniejsze ubrania niż w sieciówkach :)

      Usuń
  2. Szymonek polecasz jakieś Lumpeksy w Łodzi ? :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza 3 zdecydowanie najladniejsza!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże bluza z Miley jest piękna *-* !!

    OdpowiedzUsuń
  5. w którym lumpeksie kupujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak fajnie wszystko zorganizowane, jejku DUUUUUŻY PLUS:) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. SZYMON BŁAGAM POWIEDZ GDZIE TE WSZYSTKIE BLUZY CO WPADŁY CI W OKO ZNALAZŁEŚ :(((( BŁAGAM POWIEDZ :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Który to ten twój ulubiony sh? ;)

    OdpowiedzUsuń